Nederlands English FrançaisChoose your language here/Choisissez votre langue ici

Welkom op het Knutselmaasterforum

Sinds 8-11-2007 kwamen hier verschillende bezoekers.

Nu is het

blank

Werk in Uitvoering site

Welkom op deze pagina's!
Jullie kunnen hier kijken hoe wij vorderen bij ons werk om de site volledig te "upgraden".

LAY-OUT

25%

NIEUWSSYSTEEM

90%

BEOORDELING DOWNLOADS + SKINS

80%

Kalender

progress
5%

NIEUWE DOWNLOADS + SKINS

progress
10%

Wij zijn op het moment druk bezig, daarom is aan jullie de vraag of jullie bugs willen plaatsen in op ons forum!
Alle ideeën kan je via PB sturen naar de SiteBouwGroep.

De Skindownloadpagina is nu geklasseerd en voorzien van een interactief navigatiemenu

De skindownloadpagina begint nu een beetje volwassen te worden, met alle modellen geklasseerd op alfabet en een aantal andere opties om het zoeken te vergemakkelijken. Om de navigatie over de 37 pagina's ( in plaats van 1 in de eerste versie! ) simpel te houden hebben K en R hard gewerkt aan een navigatiemenu. Het resultaat is een meescrollend uitschuifmenu linksboven in beeld van alle skins pagina's. Houdt je muis er op om het menu te laten uitschuiven en klik op een van de opties om over de pagina's te surfen. Hiermee zijn we dus aanbeland op betaversie 1.1 van de skindownloads, waar misschien nog wat kleine foutjes in te vinden zijn. Mocht je op een foutje stuiten of andere opmerkingen hebben, dan nodig ik je uit om er op het forum over te komen praten.

De nieuwe versie moet nog even vertaald worden en dan kan ik de honderden nieuwe skins die ik ondertussen heb gevonden gaan toevoegen. Er is nog veel nieuws op komst, dus houdt deze site in de gaten!

 

De Skindownloads zijn nu in de site verwerkt.

Na weken hard werken is het eindelijk zover!

Alle skins staan netjes op alfabet, met duidelijke foto's op een echte webpagina.

Dit is stukken mooier en handiger, voor jullie om de modellen te vinden en te downloaden en voor mij om bij te werken in het geval dat ik nieuwe modellen heb gevonden.

Dit houdt tevens in dat er een nieuwe sectie op het forum is ontstaan: Downloads . Vanaf daar kun je naar alle verschillende categorieen downloads surfen. Degenen die het forum al eens goed doorzocht hebben zullen er al diverse zijn tegen gekomen en weten dat het lastig is om ze terug te vinden. Daarom zullen alle downloads die op het forum zijn straks ook beschikbaar zijn op de website. De skins pagina is dus de eerste van een steeds groter wordende familie.

Bij deze wil ik jullie nogmaals vragen om alle mogelijke op en aanmerkingen in het forum te melden, zodat ik de site kan proberen aan te passen aan jullie, de bezoekers. Ook nodig ik jullie uit om even een woordje van waardering achter te laten in het gastenboek, zodat ik weet wie de site allemaal bezoeken en dat mijn harde werk niet voor niets is geweest ;)

                                =K+R=Nieuws

21-06-2008 - Start verbouwing!
20-12-2007 - Kleine update, sneeuw voor de feestdagen en verwijderde typfoutjes.
18-12-2007 - De skindownloads zijn nu geklasseerd en voorzien van een navigatiemenu. (betaversie 1.1)
07-12-2007 - Downloadsectie toegevoegd aan de site. (betaversie 1.0)


Zoekt en Gij zult vinden

=K+R=Rounds4U Server

Er is nu een tweede =K+R= server. Speel je liever rounds dan time attack?
Kom dan op de
=K+R=Rounds4U server!
Meer informatie

DutchGP

=K+R= is gevraagd om de officiele DutchGP Server te hosten. Op 9 november 2007 is die server online gegaan. De DutchGP is een competitie in TrackMania Nations die zich afspeelt in een Formule 1 sfeer, met fantasie F1 banen, pitstops en de echte F1 teams. De competitie is opgericht door Hell Pet, die er een forum voor heeft opgezet. Wil je meer weten over de DutchGP of wil je misschien zelf meedoen? Klik dan op de link hieronder om rechtstreeks naar het DutchGP forum te gaan.

Meer informatie
Heb je vragen of opmerkingen over deze website, neem dan kontact op met de webmaster. Je zult zo snel mogelijk antwoord krijgen.
Stuur een email naar de webmaster

 

© 2008 Het Knutselmaasterforum - Alle rechten voorbehouden
Niets mag gekopieerd of "geiframed" worden zonder uitdrukkelijke toestemming van de eigenaar.